Monday, December 04, 2006

Revenge is sweet

I morse var det riktigt kallt även har i Manictown. Bestämde mig således för att dra på mig ytterrocken. Hittade den i botten av en klädbox, men tyvärr var den skrynklig och hade tydliga vikmärken. Fick därför i stället gå till kontoret i en kombination som jag normalt inte tillåter mig själv att synas offentligt i, - kostym och dunjacka.
Kommer till kontoret och får kommentaren, - “Nice touch you got there, both sporty and businesslike”.
Jag tog åt mig piken eftersom jag vet att den var menad som en sådan, men i kväll, under klientmiddagen, så är det jag som lyfter upp hans byxben för alla att se hans gröna långkalsonger!

4 comments:

Miss Sophie said...

Jag hoppas de är neongröna!!! :D

Nini said...

*asg*
Hämnd är bäst när man gör det offentligt!!

Du kan ju alltid slå till på ett kalsongryck så att både kallingarna syns OCH det är obekvämt!!

Stefan said...

ahhhh...revenge!!!!

Nini- oh vad kallt och grymt....;)

Nini said...

Yepp yepp that's me, kall & grym.
*moahahahahahahaaa*