Friday, January 05, 2007

Avslöjande fakta

Efter en snabbsummering av de första två dagarna med mitt rubrikexperiment, så kan jag redovisa att det finns ett genuint intresse för "äldre + kåta damer" i vårt avlånga land.
Intresset för gummistövlar är också ganska stort, oftast enbart som ett enskilt ord, men även i kombinationen "nakna damer i gummistövlar".
Uppseendeväckande var de två lite mer specifika sökningarna på "Idre + kåta damer".
Maria, din kommentar tidigare har gjort att din vän inte längre är ensam om att bli sökt på..., ja du vet vad, hehe.
Vad gäller äppelpaj, så kan vi nog förbehålla det för att vara ett amerikanskt fenomen.

2 comments:

Maria said...

Hjälper gärna till med mer om du beöver! I mitt yrke får jag annars mest hjälpa till att söka på ord som "fransk litteraturhistoria 1700-tal", "medeltidens arkitekturhistoria" "social history of art"... hoppas att jag snyggar till lite grann i dina keywords nu... något mer sofistikerad trafik kanske...

Shadow said...

Maria > Tackar, hoppas det hjälper.