Tuesday, January 09, 2007

Psykologisk blockering

Tre urinoarer, två var upptagna och den tredje håller en städerska på att skrubba.
Hon ser mig, slutar skrubba och säger "Varsågod, varsågod".
Jag går fram och ställer mig, med städerskan väntades bakom min rygg. Jag hör hennes andetag.
Hur lätt är det då att klämma fram något?
De två andra personerna avlägsnar sig och det är bara jag kvar. Städerskan står fortfarande kvar och väntar bakom min rygg. Tydligen hade hon redan skrubbat klart de två andra urinoarerna.
Jag tittar upp i taket, visslar lite, kikar på min klocka, varpå jag drar upp gylfen utan att ha uträttat någonting.
Kvinnor förstår nog inte att det blir total blockering i urinröret vid deras närvaro.
Hon ler mot mig när jag går ut från toaletten. – Bitch!

13 comments:

The Pale Green Woman said...

Vi gör sånt med flit serru ;-)

/fd städerska

Shadow said...

Jag misstänkte just det...

Stefan said...

hahahahahahaha

fy fan vad stört av henne!

*torkar tårarna*

Shadow said...

Stefan > Det var med flit, jag lovar. Men jag tog hissen till nästa våning och fick uträttat det jag ämnade att göra.

Nini said...

Hahaha fråga Andreas hur jobbigt han tyckte det var när han skulle lämna drogprov på sitt förra jobb. Det gick inte. Alls!

Hahaha!!

danne said...

Shadow: Shit happens. :-)

Vad sägs om lite mat hemma på min blogg? Ta med dig frugan o kom över. Laxen är serverad.

Shadow said...

Danne > Tack snälla. Jag tror att det är andra gången du bjuder in mig nu. För något år sedan var första gången.

Pooptroop said...

jag lider med dig, damerna verkar inte förstå begreppet "scenskräck"

ingentv said...

AAAhhahahahha! Klockrent...!

danne said...

:-) Shadow: Yepp. Pannkakor. Fast jag har faktiskt haft ett par till matfester när du var borta. Men pannkaksfesten var brutal. den står sig än idag. Hur som helst är det alltid kul när du kommer förbi och minglar med oss andra. :-)

Shadow said...

Pooptroop och Ingentv > Välkomna!

Danne > Kul att få vara med och mingla igen!

Lo said...

stackars er, det kan inte vara lätt att vara man ;)
rätt kul att bara stå bakom och vänta, det var rätt coolt gjort av henne!

Pooptroop said...

man tackar och bugar