Monday, January 15, 2007

Slap me again, this time harder!


Precis som om inte Bic Mac är stor nog!
Nu finns även Mega Mac på menyn. Detta “flottkalas” är i och för sig bara en tillfällig meny, men den lär ändå kunna åstadkomma stor förödelse och mycket lidande med sina fyra hamburgare och 754 kalorier.
Detta vapen är det senaste i USA:s artilleri och borde klassas som ett massförstörelsevapen. Mega Mac är ett brott mot mänskligheten!
Men, jag var ju självklart tvungen att testa den och jag måste säga att jag fortfarande tycker att det smakar lite för mycket bröd...

5 comments:

Sophie Peters said...

Undrar när Svenska Mac'ar ska börja med dessa gigantiska, flottiga och underbara burgare?
Då slipper man beställa två big mac varje gång.

SixesAndSevens said...

hmm...hur äter man den? jag skulle nog få dela lite på den för att få in den i käften. och då är det ju vips
2 "vanliga" igen.

Shadow said...

Sophie > Om du har för vana att äta två, så skulle inte denna räcka till. Det blir tre brödskivor för lite

Sixesandsevens > ...samma för dig. Det blir två, fast med tre brödskivor för lite.

David said...

hehe, vad du är kräsen Shadoooow... Du gillar inte äggost, inte halvkokta fåglar och nu inte ens MegaMac. Vad äter du egentligen? ;)

Shadow said...

David > Ja, jag vet, jag är kräsen när det gäller mat. Jag är nämligen en sann gourmetälskare. Jag tar en Mega Mac och petar av sesamfröna, dessa strör jag sedan över mitt ris. Jag har märkt på senare tid att fåglar och jag delar smak...