Tuesday, February 27, 2007

Timeout

Jag tar timeout igen.
Eventuellt kanske jag bloggar lite på vägen.
Jag kommer inte direkt att befinna mig i något WiFi-paradis, så det blir nog tunt mellan inläggen.
Blogga om hotellrum kanske inte är något vidare roligt ändå...vi får se...
Eventuellt kanske jag slänger in restaurang också...
Eller enbart bilder...
Verkar som mina senaste resor alltid går till djungelmiljöer av någon underlig anledning. Och jag som avskyr värme och fukt...
Dags att hitta nya affärskontakter..., i Alaska tror jag.

10 comments:

Lo said...

jo, blogga på du! kul att läsa om resorna!

Ms.Take said...

You will be missed...

fröken K said...

du måste ju fortsätta blogga. du är min enda kontakt med yttervärlden, med det menas utanför norges gränser.

sanna said...

det var väl fasen vad du ska försvinna jämt. we no likey, speciellt inte när jag precis hittat hit igen. muck!

Nini said...

MEH!!!

=(

linda m said...

visst är du en skorpion??
vi ses nog snart igen.. ha-ha
pok

Å said...

"Come back and stay for good this time" - Paul Young

Få mig nu inte att citera fler skitlåtar bara för att jag saknar dina inlägg! Kom tillbaka!

londongirl said...

Men ett litet, litet livstecken kan du väl lämna ibland? Please!

Stefan said...

alaska suger mannen. trust me on this one. kallt och allmänt trist. som stockholm en långfredag då allt håller stängt.

ha det gott så länge

Shadow said...

Alla > Gott folk, jag är bara ute på en affärsresa. Strax tillbaka igen.

Linda > Skorpion? Ehh, no, Oxe. Why?

Stefan > Okej, skippar Alaska då. Var där för 4 år sedan och gillade det inte särskilt...