Thursday, March 08, 2007

Shoppingrunda


Igår anlände paketet som jag skickade med DHL från hotellet, eftersom jag hade handlat för mycket prylar och fick inte med mig allt i min resväska. När jag öppnade paketet blev jag nästan förvånad över mig själv, för jag hade inte handlat en endaste hård pryl. Bara textilier och andra mjuka saker (kläder och slipsar). Inget vidare manligt beteende...
Är rädd för att jag håller på att bli homosexuell, eller något...
Men jag är mycket nöjd med mina inköp. De nya kuddarna och överkastet till sängen passade perfekt.
-Nu måste jag iväg och måla naglarna...

7 comments:

Å said...

Men Shadow, har du helt övergett den svenska standarden? Heltäckningsmatta???

Snälla, säg att du inte har det i badrummet också...

Men, kuddarna och överkastet var fint!

linda m said...

haha.. fara o färda :-)
du e fö söt.

Lo said...

tjusigt shadow! är det thai-siden? det är bra att du shoppar lite mjukt också, inte bra att bara vara karlakarl!

londongirl said...

Fniss, idag är det internationella kvinnodagen och Shadow målar naglarna!


Snyggt! :)

Lo said...

föresten korgkistan i hörnet... det är ikea va? jag har en likadan!

Shadow said...

Å > Mattan fanns där när vi flyttade in och jag har inga planer på att plocka bort den heller. Heltäckningsmatta i badrummet? Kan man ha det?

Linda > ...som socker (#^_^#)

Lo > Japp, thai-siden. Svalt och skönt.

London > Det enda jag har målat naglarna med är “Stopp&Väx”, när jag gick i mellanstadiet.

Lo > Hehe, kanske skulle ha skurit bilden? Yes, måste erkänna att jag har en hel del IKEA prylar också, men mestadelen av möblerna är inköpta på Bali.

Å said...

Japp, jag hade heltäckningsmatta i badrummet när jag bodde på Irland. Det var inte alls ovanligt där, för det är ju såååå mysigt att ha något mjukt att sätta ner fötterna på när man var nyduschad. Att det sedan säkert finns 5 miljarder olika typer av ohyra i mattan, det är för Irländarna ovesäntligt.