Monday, March 19, 2007

Minnet sviker...

Jag är ganska säker på att jag hade roligt i lördags.
Bakfyllan talade sitt tydliga språk. En titt i plånboken visade ytterligare tecken på en lyckad kväll – runt femton tusen kronor i AMEX-kvitton.
Det sista kvittot, med klockslag 04:26, var från en pizzeria som jag inte ens kom ihåg att jag hade varit på.
Tequila-shots och Dom Perignon i kombination, borde förbjudas.
Det är då fan att man aldrig kan lära sig...
Frun i huset njuter när jag mår dåligt och hennes tysta protest tog sig formen av en jättefrukost med alla möjliga sorters döda köttprodukter.
Bara doften av stekt prinskorv fick min mage att vilja vränga sig. Skinkan var skuren i extra tjocka skivor och leverkorven låg redan upplagd på min tallrik. Hon som aldrig gör frukost normalt.
Hon kan glömma den där Chanel-väskan...

9 comments:

Fröken Bokmal said...

Hälsa mrs Revival att när min make var bakis efter krogrunda i fredags fick han Treobrus och massage + censurerad behandling av sin ömma fru...

Shadow said...

Jag tror att min Mrs. behöver få sig en lektion hos dig.

SixesAndSevens said...

15000?? Hehe... Jag brukar få dödlig ångest om jag bränt mer än 200.

Lo said...

haha, vad cool hon är din Mrs!

Shadow said...

6&7 > Dras förhoppningsvis på företaget, så ingen större skada.

Lo > Japp, hon är svinkall.

Ms.Take said...

Bjud med mig nästa gång =)

Shadow said...

Nästa gång i Göteborg kanske?

Ms.Take said...

Defintely ;)

Ego said...

He he...låter bra.