Wednesday, March 21, 2007

Gucci

När vi idag knallade in på Gucci för att kolla vårkollektionen, så trodde jag inte att jag skulle vara den ende som köpte något.
Mrs. Shadow kom ut tomhänt (kors i taket) medan jag köpte mig tre blyertspennor. Snyggt mörkgröna med Gucci-loggan.
De dyraste blyertspennor jag någonsin har köpt, men jag kunde inte låta bli.
Nu ska jag stila mig på jobbet med dessa pennor och flickorna kommer att bli gröna av avund. Förmodligen kommer det nog dock att resultera i att jag blir tvingad till att köpa Gucci-pennor till hela gänget...

8 comments:

linda m said...

åhh, köp en till mig med :-)

Ms.Take said...

Ohhh...
Men SNACKA om att jag hade kallat det där för urschliga kopior om jag inte vetat att du köpt dem i brand-butik.

Som i "alltså, kolla på gatuförsäljaren, tror de att jag är förr igååååår? Gucci gör för bövulen inga blyertspennor!"

Lo said...

oj, var det inga fina vårnyheter? eftersom hon inte köpte nåt menar jag...

Shadow said...

Ms. Take > De låg dessutom i ett skitsnyggt fodral, som jag dessvärre inte fick behålla...

Lo > Jodå, det fanns en hel del, men inget som behövdes för vår direkta överlevnad...förutom pennorna då.

Nini said...

Min Gucci-älskande granne skulle döööö för en sån :)

Shadow said...

Nini > Jag tror vi kommenterade exakt samtidigt i varandras bloggar.

Ego said...

Någon/några kommer "bara låna" pennorna...sen ser du dem aldrig mer.

Nini said...

DET är coolt! Komm-mates typ ;)