Sunday, March 25, 2007

Glömde det viktigaste

Om ni har följt bloggen, så vet ni att Mrs. Shadow envisades med att packa ned diverse plastmuggar, plastbestick och papperstallrikar inför vår weekend-resa. Dessa hade ett sammanlagt värde av ungefär 2 dollar och tog ganska stor plats i resväskan.
Vi kommer fram och hon upptäcker att hon har glömt att packa ned sin bikini.
Hon envisas med att packa ned engångsprylarna för 2 dollar, men glömmer baddräkten, vilket resulterar i 150 dollar. En ganska dålig ekvation...
Eller, så var det planerat så från början.

16 comments:

Lo said...

ahaha, smart drag av henne! :)
ser fint ut det där... på bilden alltså!

Ego said...

Den där kroppen fick mig att tappa hakan...fin mage! :-O

Shadow said...

Lo > Ja, det var ganska fint faktiskt.

Ego > Hade du förväntat dig 120kg och ölmage?

Ego said...

*skäms* Ja, faktiskt! Inte en så'n slank och perfekto iallafall. ;(
sorry.

Ego said...

*skäms* Ja, faktiskt! Inte en så'n slank och perfekto iallafall. ;(
sorry.

Shadow said...

Hehe, det är nog bara vinkeln som är bra...

Nini said...

Tsss, du är ju värsta kexet, det är bara att ta åt dig :)

Jag tror Fru Shadow var fullt medveten om vad hon gjorde. Jag hade iaf lätt gjort psis så...

Nini said...

Å fressten, spanks för bilden :)

Jag sätter in en bild på mig själv där och låtsas som att det var jag som var där, inte du.

Shadow said...

Kex? Nytt ord.

Nini said...

Har du inte hört det förut?
Tjenare kexet, står du här och smular?

:)

Shadow said...

Hihi, nej det var nytt.

Nini said...

Tsss det är bara du som har bott utomlands för länge ;)

Å said...

Ok, vågar du så vågar jag. Bilder kommer, jag lovar...

The Pale Green Woman said...

Jaha var är speedosarna då?

Ms.Take said...

Precis min tanke PGW!

We want speedos!

Shadow said...

Pale Green & Ms. Take > Det får vara måtta på det goda!