Monday, March 12, 2007

(Min) Porsche


Vad är det jag läser? Porsche har designat en racerbåt!
En Vipermotor på 525 hästar och 70 knop!
Precis vad jag behöver för mina framtida fisketurer i Göteborgs skärgård. Tänk er Göteborg – Fladen på under 20 minuter.
En sådan måste jag ha när jag bli stor! Fast med tanke på hur mycket jag fick fjäska för att få köpa min PS3:a, så kommer det att ta ljusår innan jag får tillåtelse att köpa den där båten. Och då har jag inte ens räknat in tiden det kommer att ta för att skrapa ihop de 2 miljoner kronor som båten kostar...
Finns den i utförande som trampbåt månntro?

7 comments:

danne said...

satan va´ snygg. vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha.

danne said...

VILL HA! ;-)

londongirl said...

Nähäpp! Nej tack....det är inte min drömbåt. Dessutom jäkligt opraktisk att fiska ifrån.

Lo said...

kan riktigt föreställa mig dig komma åkandes i en sådan båt! hade varit rätt coolt här i gbg! :)

SnubbaBubba said...

OM den finns som trampbåt så är jag lättigt med på att slänga in en slant!

Nini said...

Jag med!! Trampbåt är helt klart lagom size till mig!

Ms.Take said...

AHHHHHHHHH.
Vill ha.
Vill ha vill ha vill ha.

FY fan vad snygg!
(nu lämnar jag din blogg ett tag och kollar vad den kostar)