Monday, April 30, 2007

Födelsedagspresent

Födelsedag om några veckor.
Mrs. Shadow undrar vad jag vill ha för något i födelsedagspresent? Löjlig fråga, eftersom det är mina pengar som hon ämnar köpa presenten för. I praktiken köper jag alltså presenten till mig själv. Om jag dessutom ska tala om för henne vad jag önskar mig, så är hennes uppgift endast att göra inköpet samt att forsla hem produkten. Något som jag faktiskt kan göra själv.
Därav logiken i att önska något som man själv inte vågar gå och handla – raffset, negligéer och sexiga underkläder till frun, för att glädja sig själv på födelsedagen.
Ibland undrar jag vem som är gladast över att jag fyller år?

Hade en god vän som blev jätteglad när hans fru gav honom en massagestav på födelsedagen, tills det visade sig att frun ville använda den på honom...

3 comments:

The Pale Green Woman said...

Jamen han kanske blev jätteglad när de provade den, har du frågat? ;-))

Å said...

Nonono. Hela poängen med födelsedagar är ju att ens älskling ska överträffa förra årets present. Höga krav, javisst, men jag är en high maintenance woman...

Önska dig en but-plug. Ska vara trevligt för män har jag hört (och lite "snällare" än en massagestav)... ;)

Shadow said...

Pale Green > Jag vet inte hur det gick sedan, men jag har sett honom gå klädd i rosa...

Å > Nej du, varken butt-plug eller massagestav finns på min önskelista.