Thursday, June 14, 2007

Att kala torrekt...

Vi dricker öl och grillar på polarens stora takbalkong. -Ett gäng knäppa svenskar.
Det ryker väldigt mycket från grillen och polaren stör sig på det,
-"Vaffan ryker det så djävlans mycket för?"
-"Det är bara för att smettet fälter", svarar min andra polare. Han pratar alltid för fort och det trillar ofta sådana grodor ur hans mun.
Ett gäng barnsliga killar och för mycket öl... Ni kan gissa hur kvällen fortlöpte efter den kommentaren.
-Var är trillgången?
-Den ligger där vid glastplasen, bredvid bylkoxen.
-Vi behöver mer krillgol. Ro hit vändtätskan!
-Jag vill ha min stek dellwone. Kan du vara snäll och skicka mig kepparparet och kaltsaret? osv...
Då ska killen, som är upphovet till denna löjliga konversation, försöka att få till det igen och han säger med hög röst –"Ni är ju inte rumsrena!"
-Ehh, Kalle, det där blir rätt hur du än kastar om bokstäverna liksom...

7 comments:

Nini said...

*asg*

Linda said...

*skrattar hysteriskt*...ja fan va fel det kan bli! Katafontelelogen är annars min favorit...eller att jag precis köpt mej en bröngrun tröja....

Ms.Take said...

Heheh.
Jaja, boys will be boys...

Ms.Take said...

(on that note: släng mig ett mejl på minn bloggmail (mmms.take@gmail.com) så är du snäll)

Cliff Hanger said...

Ahahaha...kättejul! :-)

londongirl said...

Fniss! Då sråpligt det ban kli!

Shadow said...

Kära vänner, jag har varit borta ett tag, men jag läser kommentarerna, tack.