Monday, June 04, 2007

Färdigkokt, färdigskalad och... Produktutveckling del 3

Med risk för att verka tjatig, men jag jobbar även inom produktutveckling och det där med färdigkokta ägg ter sig alltmer som en produkt som fortfarande befinner sig i utvecklingsstadiet.
Så mycket mer kan göras.
Jag har redan efterlyst färdigskalade ägg. -Smidigt när man ska ha ägget på mackan, med lite Kalles kaviar, men man lägger ju inte ett helt ägg på mackan för tjyvens!
Jag tycker allt att de skulle kunna sälja dem färdigskivade också!
Det är då fan att ingen kan göra det rätt från början alltså!

3 comments:

Ms.Take said...

Fast, då finns ju en verkligt reell risk att de liksom blir lite torra på ytan. Även det allra minsta torrhet kan förstöra ett helt ägg!

The Pale Green Woman said...

Du lever ett hårt liv hörrö ;-)

Shadow said...

Ms. Take > Hmm, du har rätt. Behövs nog en speciell kyl med mycket fukt kanske?

Pale Green > Jo, jag vet, livet behandlar mig verkligen tufft ibland.