Thursday, June 28, 2007

Piloter...

-"Mr. Shadow, can you take over while I visit the men's room?"
Tillmötesgående som jag alltid är, svarade jag -"Of course", men när jag vände mig om såg jag att det var piloten som hade frågat.
-"Just kidding!", sa han medan han skrattade högt.
-"Me too!", svarade jag.
Piloter har ganska sjuk humor!
-"But who’s flapping the wings while you're gone?", frågade jag.
-"They're on auto-flapping".
Hehe, yes, sjuk humor!

Piloten kommer tillbaka från toaletten och fortsätter, -"When one of us pilots have to go, we just shut off the engine on that particular side and run on the remaining one, so now we're only flapping with one wing".
Sjuk humor...
Han skrattar och sätter sig tillrätta i sitt säte igen. Det är trångt i cockpiten och när han lyfter sitt ben över mittkonsolen är det precis så att han inte stöter i alla spakar med foten. Jag står med hjärtat i halsgropen.
-"Now let's see where I put that damn ignition key...", säger han och blinkar med ena ögat mot mig.
Jag stänger dörren till cockpit och knallar tillbaka till mitt säte medan jag slänger en blick mot vänster vinge. Vingen flaxar fortfarande inte, så jag misstänker att han verkligen har tappat bort nyckeln.



4 comments:

Nini said...

Har alltid undrat hur dom gör med toabesök... ;)

El_Pedro said...

hahaha unbderbart att läsa iallafall.

humor är skönt. på rätt ställe :)

Maria, Barcelona said...

Ha ha.

Shadow said...

Nini > Nu vet du!

El Pedro > Ja, han var rolig hela tiden. "Black jokes", kallade han det för.

Maria > (^-^)/