Friday, August 24, 2007

A/C

Sorry, jag har inte haft tid att svara på kommentarer.
Mitt andra jobb krävde min uppmärksamhet då chefer från Europa valde att hälsa på denna veckan. Det har inneburit klientmöten, middagar och många sena kvällar. Jag har lyckats med bedriften att vara bakfull 4 gånger denna vecka och jag är alldeles för gammal för sådant. Cheferna åkte tillbaka idag och jag känner mig helt slut. Idag har jag därför unnat mig själv en helt ledig dag. Jag ligger i sängen, tittar på TV, surfar på nätet och prisar personen som uppfann A/C-anläggningen.

2 comments:

Nini said...

Mmm det är nog en av världens topp 10 uppfinningar, helt klart.
Hade det i lght när jag bodde på Lilla Essingen och det var himmelskt att sova i ett svalt rum på sommaren...

Shadow said...

Bästa uppfinningen näst efter skivat bröd och uppvärmda toasitsar!