Monday, August 06, 2007

Homosexualitet

Angående homo-inlägget och alla kommentarer + e-mail, så vill jag summera och tala om en gång för alla att jag inte är gay. Jag är straight och tro inget annat.
Jag hade gärna fortsatt att utveckla ämnet här, men det är så djäklans svårt att skriva när inte nagellacket har torkat ordentligt.
Dessutom så har vattnet i fotbadet blivit kallt och en av mina lösögonfransar hänger på sniskan.
Det blir inget mer bloggande idag, för snart kommer en väninna över och då ska vi titta på Sex and the City.

11 comments:

The Pale Green Woman said...

OK när kommer du? Tänkte börja med säsong i skolådan ikväll.

The Pale Green Woman said...

Säsong 3 skulle det ju vara.

Shadow said...

Säsong 3 har jag redan sett för jättelänge sedan... ;)

Nini said...

HAAAAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAA!!
Underbart.

Klart du inte är homosexuell, du är ju gift och du är en man som verkligen uppskattar vackra kvinnor. Hur kan nån tro att du är gay??

Lo said...

haha! du känns inte särskilt homo får jag lov att säga.

Lo said...
This comment has been removed by the author.
The Pale Green Woman said...

Jamen då är det ju dags att se OM hela SitC!

Men fru Shadow brukar ju vara klok, så vi får helt enkelt tro på henne när det gäller homo-frågan. Men undvik de regnbågsrandiga slipsarna när du går på pub fortsättningsvis, om du inte vill ha gratis öl förstås :-)

Shadow said...

Nini > Tack!

Lo > Tack!

Pale Green > Tackar för gott råd!
Men jag äger ingen regnbågsslips. Du menar chartreuse, eller hur? :)

Alley Cat said...

Härligt...

Ms.Take said...

*skrattar högt*
Jag tycker för övrigt att en fullt straight man mycket väl göra allt det där - möjligen med viss tvekan gällande lösögonfransarna :)

Tobias said...

Så du är alltså bara transa...