Wednesday, August 08, 2007

Tecknad film - Ratatouille

Det råder 36-gradig storstadsvärme idag och jag har inte alls lust att gå utanför dörren, men vi har bestämt oss för att gå och se en film ikväll.
Ratatouille - ska tydligen handla om en liten mus som lagar mat. De senaste 4 gångerna vi har varit på bio, så har vi sett tecknade filmer, men jag kan inte låta bli. Jag har en speciell förkärlek till just tecknade filmer. Lyckligtvis så delar även Mrs.Shadow mitt intresse.
Jag lovar att någon gång även titta på Gudfadern, Star Wars, Sagan om Ringen och Harry Potter, ...när jag blir gammal nog för att förstå dem.

3 comments:

Sofia Quant said...

åh, ratatouille är en riktigt mysig film =P man bli sugen på god mat om inte annat! hoppas du får en trevlig kväll

Anette said...

Jag kan varmt rekommendera Harry POtter, har precis läst ut sista boken så..mina minsta på 7 år gillar oxå Potter så det tror jag du är stor nog att klara =)

Plus att jag kan rek Shrek ifall du inte sett de.
Ha en mysig film kväll

Shadow said...

Sofia > Ja, den var riktigt mysig faktiskt. Gillade den!

Anette > Shrek 1&2 har jag sett. Skitkul!