Tuesday, August 28, 2007

Victoria's Secret

Grabbar!
Kristel (trogen läsare i USA) informerade mig om att Victoria's Secret ska sluta skicka ut gratis kataloger. Som långvarig prenumerant, och kund, kan jag bara säga att nyheten slog mig som en våt trasa i ansiktet. Denna ljuvliga katalog distribueras säkert till fler länder än bibeln, och jag är glad över att få ha tagit del av innehållet, alldeles gratis, under flera år.
Men det finns fortfarande chans att beställa ett gratisexemplar av deras katalog via webbsidan. Passa på medan det fortfarande finns möjlighet och i bästa fall kanske ni hittar något att överraska partnern med.
Ett paket från Victoria's Secret har räddat många förhållanden!

5 comments:

Kristina af Knusselbo said...

Får man inte katalogen om man beställer något då? Vissa företag har ju så. Du får väl se till att beställa lite raffiga saker till hustrun i så fall. ;)

Shadow said...

Jag beställer faktsikt emellanåt. Eller inte jag då, men frun.

Kristel said...

I am so sorry to have been the bearer of bad news.
Didn't realize what an impact this would have on the world's male (mostly) population.
I don't think women care half as much as men do...

Frida Heidi Ninnie said...

Åh tack :) Ja det gör jag, jobbigt nog. haha

beerbelly said...

Bra att veta. Inte för min skull givetvis *host*. Men ändå :)