Saturday, September 29, 2007

Kilo

-1,8.
3,2 to go.

8 comments:

beerbelly said...

Ser bra ut för dig. Gött med en stark start.
Jag funderar på en ny våg som start .. har ju inte shoppat något för det här projektet än..
Invägning på måndag men jag är såpass laddad att jag kanske smygstartar.

Lo said...

vad duktig du ar!

Sofia Quant said...

oho, grattis! och fortsatt lycka till

Peppe said...

Go Skuggan, go!

Anette said...

3.2 ...det är ju ingenting!!! 1.8 hur mycket som helst....ha det gott och fortsatt lycka..

Nini said...

Tja.. jag har iaf gått ner 500g sen förra veckan. Å det var ju innan jag ens hade startat på riktigt. Det kommer ett startinlägg senare ikväll. Måste till gymmet och väga mig först..

Cliff Hanger said...

Heja heja!

För mig gäller: +2,5. -7 to go.

linda m said...

duktig!!
..ta det lugnt med Mr.Walker så går det nog snabbt :-)