Wednesday, September 12, 2007

Vilken kändis?


Vilken kändis dejtar du?


-Jo, jag tackar...

5 comments:

Nini said...

Hmmm... undrar om det skulle vara en kul dejt? Snygg är hon iaf...

beerbelly said...

Hehe fick henne när jag gjorde testet vid ett tidigare tillfälle. Nu fick jag Agnes Carlsson 19år. Vet itne hur jag ska tolka det men vågar inte testa fler ggr.

Å said...

Gustaf Norén, 25 år. Efter lite googlande visar det sig att han är sångare i Mando Diao. Så påläst är jag...

El_Pedro said...

Tone Bekkestad eller Martin Stenmarck vill dejta mig

Shadow said...

Nini > Vet inte om dejten skulle vara kul, men jag hade inte backat för att få klirra champagneglas med prinsessan.

Beerbelly > Jag är nöjd med mitt första resultat så jag testar inte fler gånger heller.

Å > Jag hade nog fått Googla alla andra förutom prinsessan. Kristina Lugn kände jag dock igen.

El Pedro > Jasså, du är sån du?!