Thursday, October 04, 2007

Dagens rum


Dagens rum


...och dagens utsikt

13 comments:

beerbelly said...

Ser helt ok ut. Clean. Utsikt väldigt trevlig :). Hoppas du inte "tvingas" äta för mycket nu så det går bra. Inte lätt att göra något åt förstås.

Nini said...

Mkt trevligt! Helt klart bättre än flera av de tidigare...

sanna said...

du brukar lyckas med att få fantastiska utsikter.. brukar du ge önskemål om ett rum högst upp eller är det bara slumpen som gjort att du inte får lyktstolpar och träd utanför fönstret?

Shadow said...

Beerbelly > Jag forsoker halla dieten men jag tror jag misslyckas.

Nini > Bestallde rum sjalv den har gangen.

Sanna > Manga av byggnaderna har kontor och shopping pa de nedre planen. Hotellet borjar fran 20 vaningen och uppat. En junior suite brukar ocksa kunna sakra en bra vy.

beerbelly said...

Man får se det positiva att försöka. Tror du vinner en hel del bara på att ha det i åtanke med. Blir att man skippar sista näven nötter etc lite av det onödiga.

Alley Cat said...

Me like...

Anonymous said...

Första gången jag läser din blogg!
Väldigt trevlig läsning. Vad har du för jobb?

londongirl said...

Snygg utsikt! Inte för att det är så kul att tänka på men vin/öl/drinkar innehåller en hel del kalorier också.

Men man kan ju alltid ta en promenad hem till hotellrummet och skippa taxin. ;-)

Cliff Hanger said...

Vilken stad är detta?

Cliff Hanger said...

Och jo, utsikten var väldigt trevlig. :-)

Ms.Take said...

Jajaja, jag har SETT de här bilderna nu. Inlägg tack!
/MsTAke, som kastar sten i glashus :)

El_Pedro said...

ser bra ut. Påminner om en stad i star wars filmerna lite lätt.

Shadow said...

Beerbelly > Lyckades faktiskt!

Alley Cat > Me too!

Anonym > Jobb? Jag jobbar inte, jag bara använder de pengar som min fru tjänar åt mig.

Londongirl > Du är en riktig glädjedödare :)

Cliff > Latitude: 13° 50'North / Longitude: 100° 29'East

Ms.Take > Sorry, sorry!...och sluta kasta sten!

El Pedro > Där ser man hur skenet kan bedra! Så långt från Star Wars man bara kan komma.