Wednesday, October 17, 2007

Gym

gym

Duktig idag!

18 comments:

beerbelly said...

Ordning på torpet! Bra jobbat.
Om du inte bara gick förbi och tog kortet förstås ;) (jag är bara avis..).

Lo said...

ja, vad duktigt du är! vad smal du ser ut föresten, nu får du inte gå ner mer ;)

Sofia Quant said...

fin kropp! oj oj..vart tog det söta lilla ansiktet vägen?..nej..jag vet att du vill vara anonym..retas bara =D gomen!

sanna said...

lookin good! mycket!

Shadow said...

Beerbelly > Jag sprang till och med!

Lo > Helst vill jag bara få bort dubbelhakan. Tugga tuggummi kanske?

Sofia > “Söta lilla ansiktet...?” Du är för go alltså!

Sanna > Precis den kommentar som jag fiskade efter...

The Pale Green Woman said...

Ok vem är killen som du fotat? ;-)

Shadow said...

Pale Green > Nämen, säg inte att du redan har glömt bort mig. Vi som hade det så fint ihop... :)

Nini said...

Nice!

Är du av med 5kg redan? Annars tycker jag att du ska sluta dieta, det ser perfekt ut :)

Ms.Take said...
This comment has been removed by the author.
Ms.Take said...

Med risk för att vara väldigt IPK så.

YUM! Just my type ;)

Och dubbelhakan, om du har den kvar när kroppen ser ut så, är nog mest skinn. Det blir till att ta till kniven.

beerbelly said...

Fan va gött. Det måste jag komma igång med bums.. hatar att jag inte gjort det än.

Shadow said...

Nini > Nix, jag har två kilo kvar, bara på ansiktet tror jag.

Ms. Take > Kniven?! Inte en chans. Satsar på svårtuggat tuggummi i stället. Eh, tack förresten :)

Beerbelly > Det borde finnas gott om gym i den stora byn.

beerbelly said...

Jepp det gör det med säkerhet. Tror jag satsar på promenad/jogg utomhus ändå. Åtminstone så länge det är någorlunda väder. Sen lär jag få lite mer tid för sånt där också.
Hehe 2kg bara på ansiktet. Fet mustasch som borde ansas kanske :)

Shadow said...

Fet mustasch... om det ändå vore så enkelt.

Shadow said...

Ms.Take > Inte för att verka totalt tappad, men förkortningen "IPK" är okänd för mig.
Sökte på internet och fann följande alternativ, varav jag tror att bara det första alternativet makes sense at all.
Isolated Perfused Rat
Intractable Plantar Keratoma
Institute of Plant Genetics
International Prototype Kilogram

Ms.Take said...

Icke Politiskt Korrekt :)

linda m said...

..och snygg outfit!
kram

Shadow said...

Ms. Take > Tack! Nu sover jag bättre.

Linda > Kan du se det? Min mobilkamera är ju helkass alltså!