Wednesday, October 10, 2007

Graviditet och urringning

En kollega har just kommit tillbaka ifrån sin mammaledighet. Hon var alldeles uppsvälld och såg allmänt ovårdad ut de sista veckorna förra året.
Idag kände jag knappt igen henne. Hon var jättefräsh och det fullkomligt strålade om henne. Riktigt vacker var hon! Ny Givenchy-kostym och några storlekar mindre än innan dessutom.
Det är fantastiskt vad en graviditet kan göra för vissa kvinnor! Hon visade upp foton och på sitt barn, men alla män tittade mest ner i hennes urringning. Hon ammar fortfarande...
-Baby, I'm on my way home. Let's make a kid!

5 comments:

Josef Boberg said...

Hejsan,

Vaket konstaterande vill jag säga.

Om varför det inte så sällan blir så här med ammande mammor har jag ordat en del om under rubrikerna IT6:4, IT6:5, F35 och F100:1 på min hemsida.

Dit kommer Du lätt som en plätt genom att först klicka på mitt namn här och sen på min webbadress, kanske... :-)

Ha det...
vännen Josef

Nini said...

Hahaha det är en rätt magnifik syn faktiskt, jag åt lunch med en vännina precis och hennes bröst är ett väldigt blickfång just av samma anledning....

beerbelly said...

Hehe snygg "slutklämm" som alltid. Bra poäng med att det kan finnas fördelar med barn också. Risken är väl att du inte äger tillträde till dem bra länge bara ...

linda m said...

jaa, jag ser fram imot att läsa om Familjen Shadows mysiga dagar med bajsblöjor o kräk på fina slipsen ha ha
Lycka till !

Alley Cat said...

Dessvärre så försvinenr ju den magnifika formen efter avslutad ammning...