Tuesday, October 30, 2007

Höstmode

Jag gillar årets höstmode.
Vet inte om det är samma som gäller hemma i Svedala, men här verkar det vara inne med korta shorts och högklackade stövlar. Det är så många läckra tjejer ute på gatorna, så att jag håller på att bli tokig.
Vidare borde det vara förbjudet att sitta på huk i den klädseln. Hormonerna hoppar runt i kroppen som poppade popcorn. Är det inte på våren man ska känna så här? Jag skyller på den globala uppvärmingen. Inget är som det ska längre.



Updated:
Efter påtryckningar från Beerbelly angående önskan om förklarande bild.
Laddar härmed upp en bild på dagens födelsedagsbarn, med tillåtelse från personen i fråga.



8 comments:

Nini said...

*s*
Du är verkligen föööör lätt ;)

beerbelly said...

Hmm saknas det inte bilder till det här inlägget...? ;)

Shadow said...

Nini > Jag vet... Hit me again!

Beerbelly > Upplagd nu, till ära för dig.

beerbelly said...

Beerbelly likes :). Hälsa och gratulera till födelsedag och utseende.

Lo said...

är det sekreteraren?

Shadow said...

Beerbelly > Håll till godo.

Lo > Nej, hon är en av våra multiassistenter. Jag skulle aldrig tillåta sekreteraren att gå klädd så på kontoret.

Cliff Hanger said...

Efter att ha sett bilden förstår jag dig...

Nini said...

Du... jag är oxå lätt. Det där var riktigt nice :)