Friday, October 26, 2007

Purple Rain

-Vilken shitty day this turned out to be!
Jag ställde in sista mötet.
Nu drar jag hem, tar mig en stor whisky, skålar mot skyn, tittar på gamla fotografier och gråter en skvätt. Inget av det hjälper, men jag vet inte bättre.
Sekreteraren delar min sorg, så idag tillbringar vi kvällen tillsammans hemma hos mig. Mrs.Shadow har lovat att fylla upp whisky-lagret och plocka fram fotoalbumen.
Maxisingeln med Purple Rain ligger redan i CD-spelaren, inställd på endless repeat.

4 comments:

Bittan said...

Tårar hjälper faktiskt!! Tar udden av den värsta sorgen.Sänder dig en stor kram !!

Lo said...

Vad ledsamt, jag beklagar sorgen. kram på dig

Anette said...

Livet kan vara så orättvist...ta en whiskey och dränk sorgen men glöm dock aldrig de roliga stunderna för de kommer så småningom få dig att le igen åt dina minnen . Jag beklagar sorgen och stöttar via denna kommentar

Shadow said...

Tack, tack!