Friday, November 30, 2007

Meditation, yoga och kaffe

Nu bär det iväg till detox och återförening med hjärnan. Meditation, yoga och kaffe, i en salig blandning.
Det visar sig att jag får tid till att studera omgivningen också. Sightseeing alltså.
Nu känns det som jag ska på semester och det känns mycket bättre än att bara läggas in för rehabilitering och kaffepumpas.
En kollega bestämde sig också för att haka på. Han ser fram emot sin coffee-enema! Jag blir lite orolig för honom...
Tack vare min sekreterare, så vet nu hela kontoret om mina planer för helgen. Sekreteraren försökte dessutom att vara rolig och serverade mitt kaffe med en lång, orange, gummislang hängandes över muggkanten. -"Enjoy taking it from the top, while you can. Coffee will never taste the same after this weekend”.
Hon kan ha rätt där.

2 comments:

The Pale Green Woman said...

Jag ser fram emot en rapport från helgen. Tror jag. Eller kanske inte. Hm.

Shadow said...

Inga ingående beskrivningar. Lovar!