Wednesday, November 28, 2007

Nätkonferenser, höstlöv och Prince

Idag har jag hållit mig hemma. Kände att jag behövde en dag för att relaxa och fixa med personliga ärenden. Behöver dessutom ladda upp mentalt inför min upp-i-bergen-resa. Drömmer redan mardrömmar om coffee-enema och ett liv (4 dagar) utan möjlighet till uppkoppling.
Som sagt, det var tänkt att megaslappa, men i stället har jag suttit nästan 14 timmar framför datorerna i hemmet och jobbat. Nätkonferenser, budgetar och en hel massa annat trams. Det är så att jag önskar att jag gick till kontoret i stället.

Det ligger höstlöv överallt på marken. Det är så härligt och vackert! Nu ska jag ut och jogga lite och dansa bland höstlöven med Prince i hörlurarna.

2 comments:

beerbelly said...

Tråkigt att det blev så mycket hemjobb. Fattar att det känns nervöst att vara utan dator/uppkoppling så länge. Jag ska dock vara ärlig och säga att jag ser fram emot inlägget som förhoppningsvis följer på helgen =).

Shadow said...

Beerbelly > Lovar att redovisa helgen!