Monday, November 19, 2007

Ursäkter

Mitt plan störtade...
Jag blev kidnappad av djungelfolk i Bolivia...
Jag gick vilse...
Jag är ute med Greenpeace i Södra Ishavet för att stoppa japanska valfångare...
Jag är intagen på dårhus...

-Nej, jag har ingen bra ursäkt för min frånvaro från bloggen. Jag har rest och sedan har jag bara haft väldigt mycket att göra. Mina tankar är någon annan stans.
Lovar bättring när det har lugnat ned sig lite.

I morse var det förresten under 10 grader. Undrar vad oddsen är för vit jul i Manictown?

4 comments:

Anette said...

Jag har gjort snögubbe och massa snölyktor :)

Jag unnar dig en vit jul...förresten så har jag gjort en snöängel också ;)

beerbelly said...

Oj under 10 är ju kallt. Tror ändå oddsen är rätt risiga .. när snöade det senast om någonsin?
Hehe alla de ursäkterna duger faktiskt.
Det är självklart lugnt. Ibland hinner man inte osv. Inte kul om det blir måste med blogg.
Ha det bra tills dess.

Lo said...

hehe, bara du inte blir lika dålig på att blogga som jag.

Sofia Quant said...

hmm jag antar att du inte menar -10 grader utan kanske +9.5 ? en vit jul..får se..cirkus en månad kvar, mjaa..kanske det kanske, får hoppas! =) det verkar i alla fall kunna bli en vit jul i sverige (göteborg)