Thursday, December 13, 2007

Julkort

Jag satt här och mös för att jag har varit ute i tid med det mesta inför julen, då jag plötsligt kom på att jag helt har glömt bort julkorten som måste skickas.
Attans också! Jag har alltså den värsta biten kvar.
Hur är det Sverige numera, kan man skicka julkort via email i stället? ...och skicka en dator till alla släktingar som är över 70?
Skit också! Det blir till att köpa julkort på vägen hem i kväll, men det kommer att ta minst en vecka för mig att skriva klart dem. De lär inte komma fram innan jul, så då återstår bara ett enda alternativ... – När släktingarnas barn springer för att öppna dörren på julafton, så kommer de att bli mycket besvikna när det står en kille från Fedex utanför.

3 comments:

beerbelly said...

Hehe have a fedex christmas.

The Pale Green Woman said...

Äsch, ger Fedex-killen dem paket så struntar de i att han inte var tomten. Ungar är rätt krassa.

Shadow said...

Beerbelly > UPS! Thanks!

Pale Green Woman > Hoppas på det!