Tuesday, January 08, 2008

Födelsedagspresent - Present tips

Jag använde mina sista kreativa krafter för att välja julklappar. Jag har alltid lika svårt att välja presenter till folk.
Men jag fixade det och kunde andas ut en dag innan julafton, tack vare min sekreterares hjälp.
När man precis har lagt det där bakom sig, så visar det sig att 3 personer i min närhet (alla flickor) fyller år i januari. -Skit också!
Jag måste alltså ut och välja presenter igen. Hade gärna bett min sekreterare om hjälp, men eftersom hon är ett av födelsedagsbarnen, så är det uteslutet.
Tips tack!

4 comments:

beerbelly said...

Jag skulle säga spa vistelse/present kort..
Men vet inte om det kan misstolkas?
Vet inte hur nära bekanta ni är, vilka intressen de har osv heller..
Smycken/Vin/ballongfärd/båttur..

Kvinnor är omöjliga även att köpa presenter till förstås.. ;-)

Nini said...

Sekreteraren är väl inget problem?? Handväska från Gucci el liknande?

Kan du inte fråga Mrs Shadow om hjälp med de övriga?

Lo said...

örhängen designade av nån svensk tycker jag...

Shadow said...

Beerbelly > Tack. Jag har nog aldrig sett en luftballong över Manictown...

Nini > Sekreteraren borde nästan få köpa sin present själv.

Lo > Örhängen låter faktiskt bra. Tack!