Friday, March 21, 2008

Bloggbesök, i verkliga livet

Kan förresten meddela att jag hade äran att få träffa en gammal bloggvän förra helgen. Det var första gången vi träffades. En riktigt go tjej, som är oförskämt söt. En Göteborgska dessutom! Synd att hon redan vet att jag är gift, för annars hade jag nog försökt att charma mössan av henne. Eller kanske inte - jag är ju ett helt sekel äldre än henne.
Hon tog nattbussen upp till Manictown och jag visade henne de sämre sidorna av staden. Ändå vill hon komma tillbaka igen. Jag ser fram emot en helkväll igen och nästa gång utlovas karaoke. -Ett ypperligt tillfälle för Shadow, att få folk runt omkring att fullständigt tappa respekten för honom.
Om jag undviker att sjunga Proud Mary, så kanske det dock fortfarande finns möjlighet att reparera skadan efteråt.

4 comments:

beerbelly said...

Lyllos både dig och henne.
Tror inte respekten är i fara så länge alla är "lagom" berusade.
Ha en bra dag/natt.

londongirl said...

Vad roligt med bloggbesök! :-)

Sofia Quant said...

haha, du sa det proud mary it is! ;)

Shadow said...

Beerbelly > Du har inte hört mig sjunga... det ska du vara glad för.

Londongirl > Japp, det var jätteroligt.

Sofia > You said it – you got it!