Friday, March 21, 2008

Det är vår!

Vi ni hur man ser att det redan är vår?
-Kackerlackorna är tidiga i år.
Jag drämde till en med min frus toffel i morse. Efteråt vågade jag inte lyfta på toffeln. Tycker inte om att se geggan som blir kvar efter en toffelsmäll.
Jag lämnade således tofflan på plats och gick till jobbet.
Senare hade frun tagit på sig tofflan, intet anandes att det satt ett lik på baksidan, och dragit runt med kadavret i hela huset. Vi har nu inälvor utsmetade över hela köksgolvet, tydligen.
Jag kanske borde ha gjort mig av med liket innan jag gick till jobbet...

2 comments:

beerbelly said...

Hahaha "Jag kanske borde ha gjort mig av med liket innan jag gick till jobbet..."
Famous last words.

Anonymous said...

Hmmm... inte för att vara tråkig och så... men jag har hört att splattar man en hona med ägg så kläcks dom trots att hon är död, bättre att spreja ner dom - för sånt sprej har ni säkert i Manictown? /Anna