Sunday, May 04, 2008

Fel tänkt!

Jag stoppade datorn under armen och tog mig upp till baren.
Tänkte jobba lite medan jag smuttade på en Scotch&Soda.

Värdelös uppkoppling, så jag hade inget annat val än att titta på utsikten, samtidigt som jag tänkte - Get a life man!
Skyddsräckena runt om baren var löjligt låga. När jag spillde ut min scotch&soda, så var glaset nära att landa 62 våningar ner.
Absolut inget ställe att ta en drink på om man lider av höjdskräck. Jag skulle då hellre vilja rekommendera den öppna terass-restuarangen som ligger lite längre ned, på 59:e våningen.




7 comments:

Sofia Quant said...

DIT vill jag gå!..ser helt sjukt underbart ut, hur många grader är det på kvällen i Manictown?

beerbelly said...

Ser riktigt gött ut. Uppkopplingen är nog kass för att det är för högt. Samma problem som med flygplan..
Antennerna är inte riktade uppåt. Lika bra att skippa jobbet och njuta en stund med :)
Ha det fortsatt gött!
btw you have a life remember..

Shadow said...

Sofia > Då får du ta dig till Bangkok! Jag hörde att det var runt 20 grader och regn i Manictown.

Beerbelly > Jag det är nog så med uppkopplingen.
Vilken person med ett liv skulle ens fundera på att ta med sig datorn upp dit?
Lovar bättring!

beerbelly said...

Hehe förvånansvärt många tror jag .. utan att nämna namn =)

Maria, Barcelona said...

wow

Sofia Quant said...

ouch.. ja, får nog ta och åka dit då =)lite varmare där jag är då..men 20 är inte dåligt heller! ;)

Anonymous said...

Well, well, my favorite in the world. Vertigo håller världsklass.

Hittade hit via en fd kollega Maria Agrell som lobbade för din blogg, den verkar kul, återkommer säkerligen.

Lycka till bland resor, nappar och skybarer. :-)

// Mattias J.