Tuesday, May 06, 2008

Utmanad av Linda

Som sagt, Lo skickade mig en utmaning.
Den var lagom lång och passade bra så här innan läggdags.

Tre namn jag går under: Skuggan, Shadow, Silhuetten

Tre saker som skrämmer mig: Tanter med löständer, PMS, luftburna virus (särskilt i flygplan).

Tre saker jag har på mig: Ett stort smajl, samurajsvärd och vikingahjälm (jag ljuger här, eftersom jag ändå måste rada upp tre sanningar i nästa fråga).

Tre sanningar: Baileys ger ihärdig bakfylla, mamma har alltid rätt, även en trasig klocka visar rätt tid två gånger om dygnet.

Tre saker jag verkligen vill ha: Mer privat tid, en lyx-yacht med besättning, Angelina Jolie

Tre personer jag utmanar:
Min sekreterare.
Angelina (för att jag vill veta om hon vill ha mig också).
Hunden.

5 comments:

beerbelly said...

Hehe länka hundens blogg. Den vill jag läsa.
Bailys är för sött.. plus att jag drack för mycket en gång i lillehammar =)
Ha en bra kväll!

Shadow said...

Voff!

Lo said...

haha! jag är också rädd för PMS-folk... inkl mig själv. fy f-n. :)

Petra said...

Men...Baileys är den enda alkohol jag inte får baksmälla av! Jag har iofs aldrig druckit mer än 75 cl på en kväll - men det borde väl räcka? ;-)

Shadow said...

Lo > Jag är också rädd för mig själv, utan att lida av PMS.

Petra > En hel flarra ju! Utan att bli bakfull? –Respekt!