Friday, June 13, 2008

Coming out

Jag måste erkänna något.
Något som jag har hållit inne med länge.
Något som jag skäms över att tillkännage offentligt här i bloggen, men jag måste få lätta på mitt hjärta, min börda.
Något som får mig att inte känna mig som en total och fullkomlig representant för det manliga könet.
Något som jag aldrig kommer att berätta för min son och något som jag aldrig kommer låta honom göra.
-Jag läser People magazine!!!
Bara för att min fru köper den. Bara för att den råkar ligga i tidningsstället på toaletten. Bara för att jag är uttråkad på toaletten.

...Men ibland har de faktiskt fina bilder på Angelina, Gwen och Jessica Alba.
Dessutom så kan jag informera att Tori Spelling fick en dotter.

3 comments:

beerbelly said...

Hehe det var ett avslöjande som heter duga. Allt är ursäktat som dassläsning.
Ha en bra helg!

The Pale Green Woman said...

Neej du måste rycka upp din dassläsning lite, kan du inte lägga dit någon annan tidning?! People ... allvarligt alltså ... ;-)

Shadow said...

Beerbelly > Tack, men People är nog på gränser för vad som är tillåtet.

Pale Green Woman > Sorry...