Thursday, June 12, 2008

Redovisa kvitton, samt smygbögar

Det där bögstället som vi var på härom dagen var inte riktigt så okänt som jag trodde att det var.
Efter att ha lämnat in kvittot blev jag kallad till finansavdelningen. De ville veta vem jag hade varit där med, samt försäkra sig om att jag inte gick dit privat på företagets pengar.
Jag blev chockad och förklarade att jag var lyckligt gift och absolut inte hyste några känslor för solbrända pojkar i stringtrosor och inoljade, rakade kroppar.
-“There are many hidden gays”, fick jag som svar.
Jag känner killen på finansavdelningen, vi umgås även privat, och han var bara nyfiken på hur vi hamnade på bögstället. Gissar på att historien redan surrar på kontoret, i många olika varianter.
-“Many hidden gays...”, kom just och tänka på en kille som jobbar på IT-avdelningen. Han är gift och har tre barn, men han slänger ständigt blickar efter min rumpa.
Jag tror att jag ska knalla över och ge honom rabattkupongerna som vi fick av ägaren och se hur han reagerar.
Om jag gissar rätt, så är det lika bra att jag förbereder en vägbeskrivning också.

1 comment:

Bull said...

Synd att vi är så långt borta. Annars kunde det kanske varit något för våra "paid gays".
De har jobbar hårt och skulle förtjäna lite uppmuntran. Men de har fått musikalbiljetter. Alltid något!