Monday, June 23, 2008

Sex and the Movie

Sex and the City:The Movie, -Har nu lovat att gå och se den med en väninna som jobbar inom branschen.
Hon bjöd in mig på premiären, med kravet att jag blir hennes dejt och eskorterar henne på den röda mattan.
Jag avböjde artigt, men övertalades när non berättade om vilken skimpy outfit hon planerar att bära, dagen till ära.
Filmen har jag inget större intresse av, men det ryktas om att Sex and the City-kvartetten kommer att deltaga vid premiären även här i Manictown.
Jag är fullt beredd på att utstå lite förnedring om jag får chansen att se Kim Cattrall i person. I rollen som Samantha har hon myntat många bra uttryck varav ett av det bästa är när hon förklarar sin egen sexuella läggning som "try-sexual".

4 comments:

Lo said...

haha! ha det så trevligt!

beerbelly said...

En bild på outfit (kollegans..) skulle lätta upp nu tror jag.
Ha en bra premiär.

Spader Madame said...

Själv träffar jag gärna Mr Big... Får jag följa med?

Shadow said...

Lo > Tack, tack!

Beerbelly > Hon är inte min kollega, utan en väninna som jobbar inom filmindustri. Bild lovas!

Spader Madame > Anytime! Jag tror inte han kommer dock.