Thursday, September 18, 2008

Bilder

I tät dimma lyckades jag hitta hotellets poolbar. Regnet öste ner, men det hindrade inte mig från att ta mig en efterlängtad drink efter en lång flygresa.






Förutom affärer så kikade jag lite på bostäder. Jag hittade min waterfront drömvåning, men tyvärr var den inte till salu.



I storstaden var trafiken ett problem, som vanligt. Jag höll dessutom på att bli påkörd av en familj på moppe. Att åka tre på moppe borde vara olagligt, men eftersom de alla bär hjälm, är det säkert lagligt. Jag blir aldrig klok på detta land!





När jag tröttnade på trafiken tog jag mig några drinkar igen, på min favoritbar i världen.




Fabriken jag skulle besöka låg självklart långt ute i djungeln. Resan dit beräknades ta 3 timmar, om det inte hade varit för alla kossor som hade bestämt sig för att springa gatulopp samma dag.


Vi kom ändock fram till slut och jag kunde njuta av några timmars vila vid poolen.


Efter flera timmar i trafik igen, var vi till slut tillbaka i storstaden. Där passade vi på att besöka en marknad som bland annat sålde Vuitton för runt 200 spänn.


2 comments:

Bull said...

Men! Bilar i färg?
Det hade jag glömt att det fanns.

linda m said...

vilka sjyssta bilder!
...men..vad har du för färg på tånaglarna..? :-)