Monday, October 27, 2008

Back again, but not.

Sorry för lång tystnad.
Jag har inte gått och hängt mig på grund av finanskrisen. Tvärtom, så banar låg Euro och Dollar vägar för nya affärer.
Jag sysslar mestadels med investeringar utanför Manictowns gränser, samt import, och med gällande valutakurser gör vi lysande affärer.
Nej, min tystnad beror mer på att jag inte finner tid att läsa i era bloggar lika frekvent som tidigare. Uteblivet bloggläsande gör att jag inte heller finner inspiration att själv blogga. Bloggläsande och bloggskrivande är för mig en symbios, där båda faller om den ena faller.
När jag får tid att läsa upp mig på era bloggar kommer jag säkerligen att börja skriva igen.
Kan meddela att allting för övrigt är prima. Junior underhåller oss dagligen, jobbet flyter på som vanligt och livet i största allmänhet är toppen!
Jag kanske måste känna mig lite nedstämd och irriterad på saker ting för att hitta inspirationen igen. Just nu känns det överflödigt att blogga.
Önskar er alla en riktigt skön höst!

17 comments:

ms.n00b said...

Happy people have no stories :-) Skönt att höra att allt är bra

linda m said...

Ha en skön höst du med!
välkommen tillbaks när inspirationen flöder!
kram

flavia said...

http://rutan.blogg.se/category/tant-soker-farbror.html

läs dom här så länge

The Pale Green Woman said...

Jasså där är du. Började undra.

Spader Madame said...

Nice to hear from you! Så är det väl och faktiskt, så ska det vara! Ha en toppenhöst med familjen och hör av dig när du får mer tid!

londongirl said...

Tittar in ibland och kollar om du kommit igång igen. Ta det lugnt och skriv när du vill/kan/har lust/ igen!

Ha det bra så länge!

Lo said...

kom snart tillbaka :)
ha en fin höst!

Tove said...

Själv blev jag orolig för att det skulle ligga 39 olästa blogginlägg och vänta när jag kom tillbaka från semestern i Zambia - skönt! Men du är kul och det finns många som gillar din blogg. Ta en paus och återvänd när du får lust!

Cliff Hanger said...

Ha en skön höst och kom tillbaka med friska krafter när andan faller på!

Maria Agrell, Barcelona said...

Underbart att höra att allt är bra hos dig :)

Själv har jag haft det lyxigt i både London och Miami i höst, men den senaste veckan har det varit mörkare än på länge. Känns som att pesten slagit till hemma hos oss här i Barcelona.

Försöker peppa mig själv, fast jag lyckas inte så bra. Men det är klart att jag kommer igen. Snart hoppas jag.

Miasworld said...

Mogna och ordentliga Mia säger att det är klart att du ska ta en paus och njuta av det riktiga livet. Jag har gjort det samma någon gång också.
Barnsliga och egoistiska Mia säger kom tillbaka! Jag saknar den här bloggen!!!

PGW said...

Nu har du fått en utmärkelse hos mig. Så kom tillbaka nu är du snäll.

Maria Agrell, Barcelona said...

P.S. Du är med på min bloggtopp. Se nomineringen på min blogg :)

Cliff Hanger said...

Nä, nu är det väl ändå dags att uppdatera snart!

Anonymous said...

Åh, jag har haft så bra, intressanta och givande stunder med den här bloggen.

Förstår att du har ett liv att leva men jag måste ändå tala om att jag saknar dig.

Maria Agrell, Barcelona said...

Ska du överge oss på riktigt?

Shadow said...

I'm back!