Thursday, January 08, 2009

Visitkort

Ett av företagen som jag jobbar för skickade nyligen över mina nya visitkort. De är snygga och min titel är fortfarande densamma som tidigare.
Däremot så jobbar jag tydligen inte i samma land längre. Kontoret har flyttats. Eller rättare sagt så har tydligen JAG flyttats till att tillhöra ett annat kontor, i ett annat land.
Det var ju bra att jag blev informerad om detta. Har jag samma chef fortfarande månntro?
Jag skiter i vilket, för min assistent sitter kvar på kontoret i det ursprungliga landet, så det är ingen större skillnad för mig.
En detalj som är bajs är att det blir en anhalt extra för mig att slänga in i mina affärsresor. Varmt och fuktigt som f-n dessutom.
Det enda jag gillar med Singapore är curryn.

Jag är för övrigt sjukt sugen på brunsås just nu.

3 comments:

PGW said...

Ska jag skicka en påse Blå bands brunsås?

Miasworld said...

Hoppas du fick en ny flådig titel också.

Miasworld said...

Idag fick vi en uppdatering av vårt organigram över avdelningen. Gissa vem som hade fått en ny titel? Japp. Ingen flådig. Men dock en ny. Lite nyfiken på vad det innebär. Hittills har ingen sagt något.