Friday, February 20, 2009

NEWS!

Eftersom det råder ett stort underskott av glada nyheter i dagens media, så tänkte jag bidra med en glad nyhet i stället.
-Junior har tagit sina första steg!
Det ni! Reuters och Associated Press har tyvärr tackat nej till att publicera nyheten. Likaså CNN och BBC.
Som ett sista alternativ tror jag starkt på Västnytt. När närmare 2000 tittare tog del av namnröstningen för berguvarna på Ullevi, så måste väl ändå någon vara intresserad av Juniors första steg?!
Kan passa på att meddela att berguvarna, inte helt oväntat, döptes till Ulle och Ville.

7 comments:

Lo said...

haha, grattis!
du kunde inte hålla dig ifrån bloggen ser jag ;) bra det!

Örjan said...

Grattis!
Och vilket namn (smeknamn) gäller i Ert fall?

Örjan said...

Grattis!
Och vilket namn (smeknamn) gäller i Ert fall?

PGW said...

AP och övriga vet inte sitt eget bästa. Tur att du har en blogg :-)

Gratulerar till knatandet!

Shadow said...

Lo > Det blir sporadiska inlägg när lusten (och tiden) faller på.

Örjan > Hurricane!

Pale Green Woman > Du kan fatta att jag snor åt mig trafik nu, från både APs och CNNs servrar.

Bull said...

Testa Aftonbladet. Där går dagligen mer än 20.000 in och svarar på högintressanta frågor som: är du trött på ditt personnummer?

Om de tar in Juniors första steg skulle det vara ett klart fall framåt i deras nyhetsrapportering.
Heja Junior.

Shadow said...

Tack, med lite tur kanske det kan bli ett reportage för deras avgiftsbelagda PLUS-avdelning.