Monday, December 21, 2009

Säsongshälsning

God Jul hela bunten!
Vi drar utomlands (en konstig benämning eftersom jag redan befinner mig utomlands) över jul och nyår och är tillbaka i början av januari igen.
Eventuellt börjar jag blogga lite smått igen, eftersom Junior numera har bestämt sig för att han klarar det mesta själv.
Den dagen han måste börja deklarera kan han bara drömma om min hjälp. Då ska jag påminna honom om att jag inte fick hjälpa till att lägga tågspår för hans nya Thomas-lokomotiv.

6 comments:

msn00b said...

God jul :-) En så trevlig överraskning att du kanske börjar blogga igen, looking forward to it!

Anonymous said...

jag har saknat dej

Petra said...

Det ser vi fram emot! Ja, ett eventuellt återupptagande av bloggandet alltså! :-)

Maria said...

God Jul!

Anonymous said...

Happy New Year!

Anonymous said...

Väntar...